Voor jou.
- Startersbaan
- Aantrekkelijk salaris
- Goede secundaire arbeidsvw.
- Mogelijkheid om veel te leren
- Parttime of fulltime mogelijkheid
Van jou.
- Inzet en leergierig
- Enige werkervaring in HR (pre)
- Enige werkervaring in officemanagement (pre)
- Min. 24 uur/week beschikbaar
- Wonend in regio Amersfoort
Jouw koers
Voor onze opdrachtgever in regio Amersfoort zoeken wij een Office Assistant die graag de CEO met een aantal zaken waaronder agendabeheer ondersteunt en de operationele personeelszaken op zich neemt.
Taken zijn o.a.:
- Agendabeheer
- E-mail en correspondentie
- Personeelsmutaties verzorgen (binnen de salarisadministratie)
- Enige werving- en selectiewerkzaamheden
- Administreren in- en uitstroom
- En allerlei taken die je tevens op wilt pakken.
- Wil je je meer verdiepen in HR? Je mag een opleiding volgen om nog beter in je vak te worden.
Een hele mooie startersbaan waarbij je veel kunt leren.
Je bent een kei in administratie en wil nog veel meer leren!
Je hebt nu de kans!